FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj     
(http://www.ccc.com.pl/ 10 strona katologu u gory) widziala

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1E ZKPiG 2 w Gda˝sku Strona G│ˇwna :: Czas wolny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 706
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 18:20, 09 Kwi 2014    Temat postu: (http://www.ccc.com.pl/ 10 strona katologu u gory) widziala

posz┼éo szybko 15 min, obie byly juz widoczne nie bylo tez szycia tylko to wbijanie szpikulca jest brrrrrr:/ dodam tez ze cala sie trzes┼éam na tym fotelu a po wszystkim musialam sobie tam polezec taka bylam skonana, znieczulenie trzymalo 4 godziny az sie zaczelam bac ze cos nie tak, jak poscilo nie chcialam nic brac by nie rozrzedzic sobie krwi za nadto wiec ┼ézy same mi plynely z bolu - to bylo bardzo intereujace i buduj─ůce doswiadczenie ile moge tego bolu zniesc, znosilam go 6 godzin, jak w koncu po┼éknelam podwojna dawke ibuprofenu na noc mialam niezly odlot, nagle takie rozluznienie, siedzialam na ┼é├│┼╝ku z blogim usmiechem i w koncu cos zjadlam, o okladach z lodu przypomnialam sobie jakas godzine po zabiegu, ale nie mialam duzego obrzeku, eh i szczerze jak czytam wasze przygody to jednak nie jest najgorzej ze mna:]
[link widoczny dla zalogowanych]
No ja jestem już 18 dni, od zdejcia aparatu Chodze już bez kuli, bo lekarz kazal mi odstawić kule po 2 tygodniach, a wiec tak zrobiłam A no Olivia widzialysmy się pewnie podaj adres e-mail a Ci wysle sory ze dopiero teraz pisze, ale ostatnio nie miałam dostępu do komputera :/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jakie┼Ť porady?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale moja kole┼╝anka zawsze chodzi na Szewsk─ů, od x czasu i ma w┼éosy r e w e l a c y j ne.

Niewiele ludzi zna angielski na tyle, zeby \sie dogadac\ [link widoczny dla zalogowanych] ┼╝e do zabiegu aquamidem nie potzreba narkozy???
I przestań operować sloganami, to nic niewarte Gdyby mnie go nie zabraklo (rozsadku, znaczy sie), to dzis nie uzeralabym sie z MODEL - MEDem o moje stracone pieniadze. ceny sa naprawde o wiele przyjazniejsze, po drugie: Potem bedziecie miec juz jakies doswiadczenie jesli zechcecie dluzsza zrobic . Ja tez mieszkam w Szczecinie. [link widoczny dla zalogowanych]
A mo┼╝e jest to ta sama ci─ů┼╝a, a krwawienie wyst─ůpi┼éo mimo wszystko? Co Kosciol robi dla ludzi??? Ja mam na koncie wi─Öcej ni┼╝ kilka grzeszk├│w ale mi┼éo pos┼éucha─ç o waszych sukcesach. Naszcz─Ö┼Ťcie juz mu nie wrasta. Sama musisz zdecydowa─ç. Jak ktos nie ma warunkow w domu do jej przeprowadzenia to moze wynajac tania kwatere u kogos ( poszukac w necie) za ok.30zl doba czasem i mniej i tez zrobic. OJ Killa jak chcesz ja przemywam tlyko spirytusem i potemm mascia nie wiem zrobish jak uwazasz mozesz nie przemywac spritem pzrez tydzien i zobaczysz jak to bedzie ja przemywam i mi nic nie jest tlyko pomaga...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://www.cascorojo.com/index.php/component/kunena/bienvenido-mat/2717#3530]????????????????????? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli opr├│cz wagi masz problemy z cer─ů lub z w┼éosami, to na bank musisz szukac pomocy u endokrynologa.
[link widoczny dla zalogowanych]

Aksamitna, jak dowiedzia┼éa┼Ť si─Ö ile wa┼╝y Twoje male┼ästwo?
[link widoczny dla zalogowanych]
Florjański w medixie jest okej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jesli w klasztorze lecza ziołami to ciekawe czego dosypali do tego proszku??
[link widoczny dla zalogowanych]
Chodzi┼éam jeszcze do liceum ,ciotka jeszcze na tyle m┼éoda ┼╝e by┼éy┼Ťmy kumpele.Rodzi┼éa drugi raz ,no w ko┼äcu posadzili j─ů na fotel,chyba mia┼éa ju┼╝ parte skurcze,nagle personel zacz─ů┼é co┼Ť si─Ö j─ů pyta─ç,troch─Ö oprzytomnia┼éa, nagle nachyla si─Ö nad ni─ů jaka┼Ť dziewczyna, -o to pani o kurde!
Angie wygl─ůda┼éa jak kobieta, kt├│ra nosi pod sercem dziewczynk─Ö
WItam..
[link widoczny dla zalogowanych]

dzieki za odpowied┼║. [link widoczny dla zalogowanych] Mi─Ö┼Ťnie i sk├│ra sta┼éy si─Ö bardziej napr─Ö┼╝one i czuj─Ö si─Ö o niebo lepiej !
mysle i mysle jeszcze nic straconego zawsze mozna do tesciowej zadzwonic i poprosic o przypilnowanie dzieci ja to w ogole podgaduje (tesciowa ma lipiec urlop) czy dzieci na kolonie nie wezmie (2 dni) ale nic z tego no a na urlop zabieram mame maz nie bierze urlopu nie moze sobie na to pozwolic (bardzo szkoda) ale damy rade i wiesz jakos teraz mnie dzieci nie mecza mimo ze synek taki maly ale on kurde jest boski i najukochanszy jak wspomne te moje wrzaskuny blizniaczki to chcialam predko do pracy pamietasz zreszta? Pom├│zcie, prosz─Ö. a ja Ci wierz─Ö i ┼╝ycz─Ö powodzenia.Gratuluj─Ö pomys┼éu ! Od nich rozleniwiaj─ů si─Ö jelita i jak si─Ö odstawi je chocia┼╝ na jaki┼Ť czas to normalna defekacja jest niemo┼╝liwa. Jak to zrobi─ç? [link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e ju┼╝ kt├│ra┼Ť tam by┼éa i mo┼╝e wie co i jak u nich jest. hej a ja bylam ostatnio w studiu dj style, i jestem zadowolona w 100% a co do twojego wesela w niedziele, to wydaje mi sie ze jezeli bys zadzwonila do salonu i powiedziala kiedy masz wesele itp, to by Cie przyjeli.. posz┼éam spa─ç o 22.00 od razu zasn─Ö┼é─ům, obudzi┼éam si─Ö o 5.15 ale zaraz zasn─Ö┼éam i jak przyszed┼é m├│j syn do mnie o 7.30 to nie mog┼éam si─Ö dobudzi─ç. ja sie ca┼éy dzien g┼éodzilam a teraz zamowilam pizze i jest git co z tego zycia mamy a te g┼éupie anorektyczki kiedys to wszystko odchoruja Druga strona medalu - czy waga i wzrost maj─ů znaczenie? goilo mi sie z 2 miesiace i na to trzeba sie niestety przygotowac. wi─Öc tak drstyczna zmiana na moich ciemnych blond w┼éosach to jak gw├│┼║d┼║ do trumny..
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak brak glukozy leci po mozgu rowno...
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem juz umowiona na wtorek w przyszlym tygodniu i troche sie denerwoje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

he he ja od jakiego┼Ť czasu w lumpeksie i nie przypuszcza┼éam,┼╝e takie fajne ciuchy b─Öd─Ö tam znajdowa─ç i ze wzgl─Ödu na cene mo┼╝na czesto wymieniac
[link widoczny dla zalogowanych]
Prosze o kontakt. ZAWDZI─śCZAM TO ┼╗MUDNEJ ACZKOLWIEK SKUTECZNEJ TERAPII JAKIEJ PODDA┼üAM MOJE W┼üOSY I SK├ôR─ś G┼üOWY.
tina masz racje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny gdzie konkretnie w Kielcach robicie te tipsy?
[link widoczny dla zalogowanych]
bo mnie to boli i nie sprawia przyjemno┼Ťci
Powiem CI take ja osobiscie bardziej man stracha u dentysty niz przy robieniu kolczyka w sumie jak by take sie kazdy patrzyl NA komplikacje to by domu wychodzil czyz nie

K : [link widoczny dla zalogowanych] Mk- trzymamy kciuki i czekamy na info po srodowej wizycie !
5. Ja chodzi┼éam do salonu Venus na Starowi┼Ťlnej, strzyg┼éa mnie szefowa i by┼éam bardzo zadowolona. Witajcie, mam pytnko czy salon w Katowiach na We┼énowcu Cleopatra dalej funkcjonuje? mo┼╝na tak w og├│le? Chyba ze jakis cudownych recept oczekujecie, ale to nie jest zbyt madre i bezpieczne dla zdrowia... [link widoczny dla zalogowanych]
co ┼éaczy M i L podobne dzia┼éanie ,Chiny , i mn├│stwo zwolennik├│w i tyle samo przeciwnik├│w . Niestety - w moim przypadku niewykonalne. Zadania z kart to np. przez ok 2,5 m-ca mia┼éam odruch opuszczania g┼éowy przy prze┼éykaniu i m├│j narzeczony sie smia┼é, ┼╝e mi tak zosta┼éo. nie bola┼é mnie nawet brzuch ,,, by┼éam w aptece i kupi┼éam kolejny test ci─ů┼╝owy , aby zrobi─ç go w sobot─Ö rano ?! od 4 dni boli mnie brzuch jak na okres, opisa┼éa bym to tak, ┼╝e je┼Ťli czasem zapomn─Ö ┼╝e nadchodzi @ to taki b├│l momentalnie mi o tym przypomina i ju┼╝ wiem, ┼╝e nast─Öpnego dnia b─Ödzie bardzo bola┼éo, ale pobolewa mnie ju┼╝ kilka dni a okres dopiero 2.07 !!! @ spodziewam si─Ö w weekend najbli┼╝szy..oby nie przysz┼éa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nety, bo na to nikt nie chce chodzi─ç!
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiedzia┼é , ┼╝e mi to wyleczy tylko ┼╝ebym nie robi┼éa biopsji bo zak┼éuc─Ö ca┼éy cykl. Barzdo cz─Östo piszecie o bromergonie- to jeden z podstawowych lek├│w reguluj─ůcy poziom prl.
Kilka lat temu takie zasady wypr├│bowa┼éam na sobie i trwale zmniejszy┼éam swoj─ů wag─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
...Mi si─Ö np udalo
Witajcie...

profilu???????? [link widoczny dla zalogowanych] ojj jak to przezyje to sie chyba nachlam
My┼Ťle,┼╝e po przes┼éuchaniu swiadk├│w, Twojego faceta i jego ex to pozostaje czekanie na wyrok. 1 dzie┼ä postu 2 dzie┼ä na owocach i warzywach, bo nie dam rady tak bez jedzenia zupe┼énie...s┼éaba jestem ale trudno...chyba g┼éod├│wki takie d┼éu┼╝sze to nie dla mnie, przestawi─Ö si─Ö na zdrowe ┼╝ywienie to b─Ödzie lepsze ni┼╝ m─Öczarnia i s┼éabo┼Ť─ç cia┼éa...widz─Ö tylko jedn─ů popraw─Ö od ostatniego postu, ┼╝e nie boli mnie g┼éowa, poza tym nic...ide co┼Ť zje┼Ť─ç...┼╝egnam Was, to koniec mojej przygody z g┼éod├│wkami...pozdrawiam Obiecuje napisac swoje odczucia jak tylko dojd─Ö do siebie. I co? Dzi─Ökuje [link widoczny dla zalogowanych]
Zawsze tylko naturalny susz zio┼éowy. ona udawa┼éa ze jest wierzaca.. dziewczyny jest to mo┼╝liwe. A je┼Ťli to rodowity Anglik to mo┼╝e jaki┼Ť album o Polsce? Gynalgin nale┼╝y brac najlepiej po skonczonej miesi─ůczce,nie zaczyna─ç jak masz dostac za trzy ,cztery dni. Hej dziewczny, mam pytanie odno┼Ťnie stosowania gynalginu i albothylu, a mianowicie : To podobnie bylo z moim kolega..
[link widoczny dla zalogowanych]
Chciałabym sie wybrac do Hiszpanii , konkretnie Barcelona lub Walencja po studiach.
WAGA ZADAWALAJACA MNIE TO 56 KG
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1E ZKPiG 2 w Gda˝sku Strona G│ˇwna :: Czas wolny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
     Forum klasy 1E ZKPiG 2 w Gda˝sku: Forum (nie dla wszystkich) :P     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin