FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj     
dj czy zespol, co myslicie?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1E ZKPiG 2 w Gda˝sku Strona G│ˇwna :: Czas wolny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 706
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 7:52, 09 Kwi 2014    Temat postu: dj czy zespol, co myslicie?

2 lata temu kolejny atak, tylko tym razem nie byłam już bezradna bo wiedziałam co się dzieje.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja bylam u Artura- bardzo dobrze farbuje i obcina, stylista godny polecenia. Do krwi energia trafia z tkanki lluszczowej, ktora jest spalana w calym organizmie.
KOCHANE PRZYSZŁE MAMUSIE I JUŻ MAMUSIE.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moj pierwszy porod.
[link widoczny dla zalogowanych]
kasze,ziarna,płatki
od 1 do 5 minut .Bajki opowiadacie tfe
Julii, no wlasnie ja w kwestii zakupow jestem taka sama Czasem wystarczy mi spojrzec na wystawe sklepu i juz wiem, ze tutaj nic dla siebie nie znajde.

Na razie tyle. [link widoczny dla zalogowanych] Włosy miałam jak pióra u kurczaka, takie żółte;p ale to było do przewidzenia, potem połozyła mi na to ciemnozłocisty blond i wyszedł przesliczny kolor.
Niestety od jakiego┼Ť czasu coraz wi─Öcej uwagi po┼Ťwi─Öca na czesanie przy pokazach, sesjach, zdj─Öcia na ok┼éadki etc. tylko same wartosciowe pokarmy, ktorych jedznie i tak jest konieczne wcoraj siedzialam w aucie i na mojej nodze chodzil paj─ůk!!!!! Zesp├│┼é kana┼éu nadgarstka dotyczy pacjent├│w w ka┼╝dym wieku, najcz─Ö┼Ťciej s─ů to jednak pacjenci po 50 r.┼╝ oraz osoby nara┼╝one na zachorowanie z powodu charakteru wykonywanej pracy w wieku 20-40lat. a co wy myslicie ze sie tyle nie da zjesc???ja jak mam napady obzrarstwa to potrafie naraz zjesc wszystko co amm w lodowce ostatnio zjadlam pudelko ptasiego mleczka,popilam mlekiem zageszczonym w tubce,2 3 bity,2 poetka smazonej kielbasy,wielka fure spaghetti i kawalek pizzy na serio [link widoczny dla zalogowanych]
i wiele innych Dasz rade i nie ma to nic wspolnego z masochizmem. Znowu poszłam do chirurga, miałam zabieg tyle że bez zakładania szwów i przez rok było ok aż do teraz. Przestalo mi smakowac mieso,wedliny ,slodycze,ciasta wlasnie dzieki glodowce. Tez nie czuje sie fajnie jak wielki pajak grasuje w okolicy sofy, czy lozka, ale w 9/10 przypadkach daje sie robala zlapac i wyniesc na dwor. Wszystko co robimy jest źle nawet jak jest dobrze co jest grane.? Witajcie towarzyszki doli i niedoli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A co do kursow...dla osoby w mojej sytuacji to Az kurs...Ale jak widac i to nie jest mi pisane, juz sie pogodzilam z losem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

x
[link widoczny dla zalogowanych]
Otcoteczko, cholerna ta pogoda! halllllllllllllllllo....
Ten pierwszy okres to tak naprawd─Ö zmiana trybu ┼╝ycia i nawyk├│w ┼╝ywieniowych, ale r├│wnie┼╝ walka organizmu, dla kt├│rego- mo┼╝e po latach przejadania si─Ö- to terapia lekko szokowa.
cicha piszesz,┼╝e nie wiesz jak wygl─ůdam.Mo┼╝e tylko nie pami─Ötasz.Nie mam nowych zdj─Ö─ç bo nie ma co fotografowa─ç hahahhaha.Jestem troch─Ö przy ko┼Ťci.Pomimo tego,┼╝e maluchy absorbuj─ů nic nie mog─Ö zlecie─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam taki problem ze nawet jak nie spie na rekach to mi dretwieja, jak jezdze na rowerze i jak pcham wozek z dzieckiem.czasem to sie budze w nocy bo mi tak dretwieja ze nic nie czuje.nie wiem od czego i sie to dzieje pracuje w fabryce bekonow gdzie jest zimno ale w pracy nic mi nie jest.moze ktos mi pomoze?? [link widoczny dla zalogowanych] nadeta lalunia
Sama przyjemno┼Ť─ç ja bra┼éam gynalgin w ┼╝yciu kilkukrotnie [link widoczny dla zalogowanych] z_i_stylizacja.html To tak jak z psem, boisz si─Ö, chcesz go atakowa─ç, to ci─Ö ugryzie, bo instynkt ka┼╝e mu si─Ö broni─ç. nie mam ochoty i efekt├│w nie wida─ç [link widoczny dla zalogowanych]
Witam, U mnie powoli konczy sie trzeci tydzien, gardlo coraz bardziej zawalone ropa, to chyba odezwal sie migdal, z ktorym mialam problemy w dziecinstwie. 3) po tym jak p┼éyn zostanie wprowadzony, trzeba go potrzyma─ç z 10-15 min. witajcie, ja farbuje wlosy na rudo, ale pewnego razu rowniez zachcialo mi sie wrocic do naturalnego koloru (popielaty blond) Wreszcie postawowa sprawa: I jeszcze taka ciekawostka - w j─Özyku angielskim wyrazy lawyer - adwokat i liar - k┼éamca brzmi─ů prawie identycznie... facet jest tak skonstruowany ze jak sie mu czegos nie powie ze rzadko sie zorientuje o co chodzi.
(p├│ki co mam tylko czarne buty )Mam by─ç chrzestn─ů
Ja mam podobny cel jak Ty
pomogło, dzięki Moja połówka spytała co tam na naszym forum a ja na to, że dziewczyny powiedziały że za często się podmywam na co on..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gruba trzymam za Ciebie kciuki, mnie sie juz udalo schudnac prawie do takiej wagi jaka sobie zaplanowalam
[link widoczny dla zalogowanych]
dzien w dzien.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
do --> a ja tam pieprz─Ö bruneta 102 :
[link widoczny dla zalogowanych]

Widz─Ö ┼╝e pod moj─ů nieobecno┼Ť─ç zamiast walczy─ç z kiloskami Panie walcz─ů ze sob─ů.... [link widoczny dla zalogowanych] [15.03] 08:41 zwariowana ciupaska
Concordia mo┼╝e zabieg mia┼éa┼Ť wykonany na jakim┼Ť lipnym sprz─Öcie, albo osoba kt├│ra go wykonywa┼éa ┼Ťrednio dobrze umia┼éa to robi─ç? Gdy mam je zaraz po umyciu takie lekko podeschni─Öte s─ů cudne , ale gdy wysychaj─ů do ko┼äca na mojej g┼éowie jest jedna wielka szopa i przez to nie nosze ich nigdy rozpuszczonych ;( Wiesz na suche w┼éosy jest dobry olejek rycynowy - tylko uprzedzam, jest bardzo t┼éusty, ale my┼Ťl─Ö, ┼╝e mo┼╝esz na┼éo┼╝y─ç raz na tydzie┼ä albo nawet dwa razy. przepraszam za literowki ale pisze tylko jedna reka Ja jeszcze planuje zrzuci─ç 16kg wiec jeszcze troch─Ö pracy przede mn─ů ale wiem ┼╝e dam rade!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Je┼╝eli kto┼Ť tu jeszcze szuka prawdziwej opinii to niech przegl─ůda pierwsze strony tego w─ůtku, kiedy jeszcze fryzjerzy nie byli tacy sprytni albo niech popyta w┼Ťr├│d znajomych... ...W poprzednich latach, niemal ca┼ée ┼Ťwi─Öta sp─Ödza┼éam nad kiblem <3>>> [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Troszk─Ö brzusio boli ale my┼Ťl─Ö ┼╝e to tylko na pocz─ůtku, bo mi─Ö┼Ťnie nie przyzwyczajone do wysi┼éku. [link widoczny dla zalogowanych] Ostatnio byli┼Ťmy na spacerze to Jasiek nawet na stoj─ůco zrobi┼é.Do Stasia w og├│le to nie dociera.Jak m├│wi─Ö siku na nocnik to on zawsze zgaduje innymi sprawami i nie zrobi a za chwil─Ö majtki mokre.Jeszcze czekam.Trudno.
Wi─Öcej na ten temat (r├│wnie┼╝ w przypadku problem├│w zwi─ůzanych z jet-lagiem) tutaj: ja ucze sie angielskiego okolo 12 lat.uczylam sie podstawowce, liceum( takiego zwyklego)i teraz na studiach mam jezyk biznesowy, dodatkowo chodze na kursy. Nie mam pojecia jak to obliczyc:/ Kto pomoze?? ale nie wiem na jaki kolor .. Obecnie ma 83 lata.Ksiazka warta przeczytania [link widoczny dla zalogowanych]
Zreszta w Palermo widzialam trojke dziewczyn z Polski, ale to raczej turystki byly, bowiem biegaly po sklepach i porownywaly ceny z Polska. To moja zas┼éuga Chochlik Jest czarny, og├│lnie fajnie sie prezentuje ( i to w┼éa┼Ťnie mnie zgubi┼éo).. ale jesli w cewce cie szczypie tzn ze masz zapalenie pecherza badz cewki, badz bakterie w moczu.... Badz wellaflex i taft.susz suszarka z dyf. Problem mam taki sam, to znaczy dotycz─ůcy uniewa┼╝nienia ┼Ťlubu ko┼Ťcielnego. witajcie ludziska!Miesi─ůc temu pisa┼éem ┼╝e dr─Ötwiej─ů mi dwa ma┼ée palce u lewej r─Öki!
Widocznie lepsze im s─ů pacjentki z Z.
super , piszcie jeszcze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak dziala ?
Swidrak (to chyba ten sam), bardzo konkretny, i miły lekarz i to jemu zawdzięczam, to, iz w końcu nie mam juz nadżerki
chłopiec czy dziewczynka?


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1E ZKPiG 2 w Gda˝sku Strona G│ˇwna :: Czas wolny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
     Forum klasy 1E ZKPiG 2 w Gda˝sku: Forum (nie dla wszystkich) :P     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin